helgen+dagen

Helluuu !
Borde igentligen va i skolan nu, men nope ! Jag har sånt tur att jag blir sjuk.. naaaaat !  nae, men jag är sjuk !
Ont i halsen & feber. Hade igentligen viljat gå i dag, för jag tror vi skulle få reda lite så med betygen i dag... Men aja! Så dagens planer i dag är att skicka över massa bilder till den här datorn från en annan dator så att min kusse kan få hennes dator & lägga in bilderna som bella skicka i från dans saken med skolan..
Så sjukt skönt att inte behöva tänka på läxor och sånt. Bara kunna slappna av.
Men i allafall min helg:
 
Fredags: Skolan, basket tunering. Haha körde knappt något. Hade inte ätit något på hela dagen. Jo bara en bulle^^ Va i allafall sjukt trött hela dagen. SEn sluta typ kvart över 2.  ¨Då drog jag hem och vila lite. Sen kom Malle(malin) vi chilla lite bara, båda va trötta. Hon drog typ halv 6. Då åt jag & sen gick och la mig en stund. Hade sjukt ont i huvudet. Sen typ smsa & så med folk.
 
Lördags: Vaknade någon gång ?  kollade på julkalendern , haha. Åt frulle & fixa mig. Så drgo jag till stallet och hade hopplektion. Red kallista. Sjukt underbar pponny!  Vi hoppade bågar, linje & bana typ. Kändes så sjukt bra att hoppa henne. Dock har ju hon gått 120 hoppning. Men de kändes i allafall sjukt bra, vi kom bra in på allting typ! Super nöjd! Sen hem fixa & äta så drog vi till morfar. Va där typ hela kvällen så va mina morbröder där med deras brudar osådäär. När jag kom hem gick jag och la mig.
 
Söndag: Vaknade typ kvart i 8. Hade as ont i halsen. Men tog treo och massa tee, så de gick över en stund. så träffade jag frida, vi va i stallet. Hon har två egna ponnysar. Nemo och Najda. Vi gick i allafall bort till ridhuset & så hoppade hon cecar, ni vet han jag kanske skulle vart medryttare på. Gick i allafall as bra för dom!  Hon är så duktig Frida!  Sen red hon Nemo & Najda. Sen fixa lite i stallet så drog vi hem till Frida och åt. Sen tillbaka till stallet och hade insläpp oså.. Så kom pappa och hämta mig & så skjusade vi hem Frida. Sen när jag kom hem gick jag och la mig typ på direkten.
 
Så ja, min helg har varit ganska najs! Längtar som fasen till torsdag, för att ddå är det skolavslutning och jag får mitt första betyg..,.Är ganska nervös faktiskt , det låter så maffigt betyg.. haha aja!  Sen ska jag rida min mangoo <3
big love till deras ridhus alltså. Mums, bra underlag & super fint nybyggt ridhus!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0