4 december

provet idag i SO:n gick hyfsat bra  I think ?  kändes bra iallafall, vi märker på resultatet !
Skolan va i allafall ganska chill i dag, började med SO, hade som sagt prov. Sen engelska, gjorde om läsförståelsen. Sen matte, vi hade genomgång, de va ganska bra genomgång & jag lärde mig mycket utav den!
sen lunch
sen No, vi satt o snacka lite & fick reda på proven. De gick väll helt okej men är verkligen inte nöjd !
Sen idrott , vi hde en i 9an så då hade vi kampsport!  Det var ganska kul , jag slängde ner bea och bella på golvet, proo iam ! Sen tyska så kollade vi på film, den var ganska bra (Y)
 
Sen drog jag till stallet, red räkan. HAHAHA, han va så sjuuuukt pigg så han hoppade fram & jag satt o as garva och frös i hjäl. Red inte så länge. Måste köp andra skor innan jag typ dör av snön!
Nu så ska jag fixa lite med min design ! Borde igentligen plugga lite matte, men ska göra det i morgon med malin.Hon ska hjälpa mig ! Älskar att ha äldre kompisar som kan hjälpa oså, dessutom är hon en underbar friend ! :D
 
Vädret är sjuuuukt kallt & sjukt mysigt. Det negativa med det hela är väll att det blir en fara för att gå hem i från skolan från att bli mulad av alla killar-.- Bella sprang oh la snö i min tröja när jag stog vid skåpen -.- bajs korv <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0