29 december

Red inte lektion i dag, hade lite ont i huvudet. Satt i stället vid datan oså.
Kunde inte träffa madde heller för hon va sjuk.. Så har inga planer i dag. Träffar väll någon sen eller något. Ska hur som helst städa mitt rum sen, för att de ser ut som en skit hög här inne! Men har ju typ helt ledig dag i dag så ska väll kanske på börja en ny design. Sen kommer även bilder på det jag har köpt på mellan dags rean & så ska jag svara på era kommentarer.
Har ni något önske inlägg som ni vill att jag ska lägga upp? Kommentera i såfall så fixar jag det.  Det kan va vad som helst, frågestund, något om chilli, veckans blogg, mål med ridning o massa så aa ni vet..
Älskar min bebbo <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0