2 december

Tjabaa!
Sitter och gör ingentin just nu, har inte gjort någonting i dag.
Vaknade vid halv 11 typ. Sen åt frulle, gick och glodde på tv, dushat o sådär.
Sen ätit lunch. Och sen gjorde jag choklad pudding & hamnade här. Så har inte gjort någonting i dag. Vanligtvit brukar ju jag va hos calle på söndagar men han åkte i går.. alltså är han såld ! Men sk prov rida en d-ponny på torsdag & har räkan på tisdag, så de är ganska nice, och nu när jag har massor av läxor också.
Den kommande veckan har jag 2 prov , 1 redovisning och 1 inlämning. Sen bara 1 prov kvar så är skiten klart. Känns så skönt att snart ha en termin avklarad i 8:an.  MUMMS !
Nu ska jag sätta mig & börja lite med en jul design & plugga lite SO & skriva en svenska sak.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0