Vill verkligen till skolan för första gången typ?

Sitter & messar med agnes just nu. Mår bättre nu. Känner mig inte hängig längre. 
Hoppas inte de kommer tillbaka sen, men de kommer de väll antaligen göra eftersom jag bara tagit en panodil..
Vi typ sitter och messar om att vi vill till skolan & sova över där som alla andra gör i dag utom jag & agnes för att vi är sjuka. Hatar verkligen sprutor. Första gången man verkligen vill till skolan får man inte det.. 
Aja, nästa år tänker jag vara med oavsett om jag har 1234 grader feber. 
Aja, i morgon blir det att kanske va med agnes om både hon & jag mår bra.  Vi får väll ha kul genom att smsa i kväll.. Förra året på övernattningen va galet kul, låg & körde alla barnen historier hela natten, omg asså. 
(bild på min söööta vän)

Kommentarer
Postat av: Agnes

Nästa år är vi verkligen inte sjuka!!!!!! hehe

2012-08-22 @ 23:29:43
URL: http://aagnessvensson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0