Bild löst inlägg

Har varit seg uppdatering, men ja vet inte vad jag ska skriva om. Dessutom har jag typ inga nya bilder. 
men har inte gjort något speciellt dem h¨är dagarna. Va som sagt ute och sprang med johanna i går innan stallet. Sen åkte jag till stallet & red Danne. sen gjorde jag ingenting. 
idag har ajg bara varit i stallet. 
I morgon blir det stallet & rida Dannii, sen va med Madde. Tror vi skulle på stan & sen till henne. 
Uch , snart börjar skolan. Ja vill verkligen inte! As tråkigt att de börjar, de är ju as långt tills man slipper skolan igen då ju. Känns som den här sommaren bara har sprungit i vääg. Längtar redan till nästa sommar lov! haha !
Får ju som sagt betyg i höst. Undra hur dem kommer se ut? ingen vacker syn iallafall! 
 

Kommentarer
Postat av: EmelieG

Aa tack jag gjorde en snabb nu men den har jag bara så länge, dom är tyvär för stora!!! :/

2012-08-03 @ 10:02:38
URL: http://marangen.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0