min dag i text och bilder

har precis målat naglarna, blev en roosa färg, inget avancerat.
ska ta och städa mitt rum nu, ser ut som en bomb, igen...
är inte så bra på att städa mitt rum.  ska damma och så, mitt rum ska bli rent.
känner också för att möbelera om i rummet. men vet inte. kanske gör de. får se vad mamma tycker också.
ska taa och plugga liite, haha låter lite cp att plugga på ett lov men har inte gjort klart en afrika sak i skolan så då gör jag den nu så och lite svenska eller något så jag inte behöver tänka på läxor på hela lovet. grymt skönt. lovet borde vara längre!
sen när jag är klar med pluggningen blir det att fixa mig för att träffa mimmi. vi ska dra och basta och chilla lite.
så ser min dag ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0